antradienis, vasario 25

va kodėl

Labas vakaras.
Arba labas rytas. Jei skaitot ryte, tai labai džiugu, kad jau trečiadienio rytas. Tai reiškia, kad tuoj bus savaitgalis. Aš savaitgalį pajuntu ketvirtadieniais. Reiškia, jau tuoj. Šiandien skaitydama vieną iš kasdienių angliškų straipsnių (per dieną perskaitau po 5- apie verslą ir kitus dalykus kas rūpi verslininkams :), tai yra mano anglų kalbos tobulinimo planas), taigi viename iš tų straipsnių perskaičiau, kad ketvirtadienis yra geriausia savaitės diena. Ten buvo visokie argumentai kodėl, bet nesvarbu. Svarbu, kad jei jau trečiadienis, tai ryt- geriausia savaitės diena.
O dar savaitgalio laukiu, nes bus Vyro gimtadienis. Vyro iš didelės V. Jis yra nusipelnęs pačių didžiausių mano sveikinimų. Už viską. Todėl trečiadienis dar gerai, kad nupirksiu jam brangią išmąstytą dovaną. Dar trečiadienis gerai, kad vakare vėl eisiu bėgioti.

Ir dar viskas gerai, nes atėjo pavasaris. Saulė labai šviečia, rytais į darbą važiuoju nematydama nieko, tik saulę.

Šiandien draugė stebėjosi kaip aš sutinku tiek vertų dėmesio vyrų. Aš jai sakiau: va kodėl.


Ji sako, bet čia tik gražus paveiksliukas.
Gerai, tada aš tikiu gražiais paveiksliukais. Tikiu gražiais gyvenimais. Tikiu visom teorijom, kad kaip norėsi, taip gyvensi. Tai, jei aš vis sutinku įdomius, dėmesio vertus, šviečiančius iš tolo vyrus, su kuriais man įdomu bendrauti, šalia kurių ramu, kurie sugeba sukurti tobulą mane šalia savęs, kurie bučiuoja į nugarą, bučiuoja į kaklą, perka man kavą/ pusryčius/ batus/mašiną, kurie priverčia mane... šypsotis, ne tobulus, o dėmesio vertus. Tai kodėl man netikėti, kad aš juos prisitraukiu, nes pati esu dėmesio verta? Juk taip įdomiau, ne?
O jau nešneku apie merginas, kurios mano gyvenime atsiranda iš niekur ir yra tokie atradimai, tokie stebuklai man. Tai kodėl netikėti, kad jos ateina į mano gyvenimą, nes aš toks pats mažas stebuklas? :) spinduliuojantis kažkam kažką.

Aš tikiu gražiu rytojum. Tikiu pavasariu. Tikiu, kad gimtadienis bus geras ir kad aš Jam iškepsiu tobulą pyragą. Tikiu, kad visi dėmesio verti vyrai bus mylimiausi vyrai pasaulyje. Ir tikiu, kad dėmesio vertos merginos toliau spinduliuos tikėjimą stebuklais.

Kodėl ne? Viskas yra gerai. Ypač dabar, kai spinta nuolatos pildosi naujomis suknelėmis, kai kas vakarą bėgu 6 km ir kai man pagaliau ramu. Tiesiog. Nes aš prisitraukiau ramybę :)

Šitas tobulas pastatas buvo arklidės. Kažkas labai mylėjo arklius :)

3 komentarai:

  1. Visiškai sutinku su paveikslėliu. Koks esi pats, tokius žmones ir prisitrauki prie savęs. Ne veltui sakoma, kad 'toks tokį sutiko'.
    Kaip galvosi taip ir yra... sėdėsi ant sofos ir vaitosi koks neįdomus gyvenimas, koks aš negražus ir storas taip ir bus.
    O kai pakelsi šikną ką nors daryt suprasi, kad taip nėra.
    Daugiau tokių pozityvių žmonių ir minčių.

    AtsakytiPanaikinti
  2. aš visiškai sutinku. kol esi dėmesio verta, tol ir trauki dėmesio vertus. pasiilgau tavęs. pasakoju draugui: nu čia ta mano draugė, kur kartais kalba kaip aš ir šypsosi kaip aš. x

    AtsakytiPanaikinti
  3. Živile, aš irgi pasiilgau. Mokausi cypti ir trypti, ir laukiu :)
    Bet tai va mes abi tokios dėmesio vertos ir pritraukėm viena kitą :) todėl tikrai taip yra. Tikrai :)

    AtsakytiPanaikinti